FAQ
- Najczęściej zadawane pytania
PRODUKTY
W tym celu prosimy zapisać się w powiadomieniu o dostępności oraz śledzić na bieżąco naszego instagrama.
Działamy na zasadzie „dropów”. Starsze produkty mogą powrócić jedynie ze zwrotów, lecz nie będą uzupełniane ponownie.
Proszę wejść w dany wyprzedany produkt, po wyborze rozmiaru pokazuje się okienko, gdzie trzeba wpisać maila. Kiedy produkt zostanie uzupełniony, przyjdzie automatyczny mail.
Tabelę rozmiarów oraz opis znajdą państwo pod każdym produktem na naszej stronie. Każdy produkt mierzony jest na płasko, a wartości w tabeli już pomnożone x2.
Niestety nie prowadzimy takich usług.
Produkty są od wielu producentów, zarówno zagranicznych, jak i polskich. Aktualnie nie szyjemy własnych modeli.
Tak, istnieje filtr plus size, wtedy pojawia się wszystkie dostępne modele na modelce +.
ZAMÓWIENIA
W pierwszej kolejności proszę sprawdzić spam, jeśli tam nie trafił mail, pewnie został błędnie wpisany adres mailowy. W tym celu poprosimy o kontakt mailowy, prześlemy ponownie potwierdzenie.
Jeśli paczka nie została jeszcze spakowana i wysłana, jest taka możliwość. W tym celu prosimy o kontakt mailowy.
Niestety nie.
Faktura wysyłana jest w formie elektronicznej z potwierdzeniem zamówienia. Znajduje się w załączniku na dole maila.
Produkty są od wielu producentów, zarówno zagranicznych, jak i polskich. Aktualnie nie szyjemy własnych modeli.
Tak, istnieje filtr plus size, wtedy pojawia się wszystkie dostępne modele na modelce +.
PŁATNOŚCI
Posiadamy system Przelewy24 gdzie można zapłacić karta, blikiem, przelew online oraz Apple Pay. A dla zagranicznych transakcji posiadamy system Paypal oraz Apple Pay.
Wtedy prosimy o złożenie ponownego zamówienia, bo poprzednie zostało automatycznie anulowane.
Niestety nie i nigdy nie będą u nas dostępne.
DOSTAWA
Zamówienia wysyłane są do 7 dni roboczych w kolejności ich spływania. Z wyjątkiem preorder, termin ich wysłania podany jest przy konkretnym produkcie na stronie.
Jeśli etykieta nie została nadana, to istnieje taka opcja. Prosimy o kontakt mailowy.
Po wygenerowaniu etykiety zostaje nadany numer przesyłki, który można śledzić u przewoźnika. Zazwyczaj przychodzi mail od przewoźnika o realizacji zamówienia.
W takiej sytuacji prosimy o kontakt mailowy, postaramy się wysłać paczkę ponownie, jednak koszt ponownej wysyłki ponosi klient.
Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia lub zaginione paczki przez kurierów. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z przewoźnikiem.
ZWROTY
Masz na to 14 dni licząc od dnia odbioru przez Ciebie naszego zamówienia.
Niestety takie zwroty nie są przyjmowane.
Poprawnie wypełniony wypleniony formularz zwrotu, który musi znajdować się w paczce.
Nie posiadamy systemu do zwrotów, wiec ich nie potwierdzamy. Prosimy o sprawdzenie u przewoźnika, kiedy paczka do nas dotarła.
Zalecamy wysyłkę inpost, jest to najtańszy i bezproblemowy przewoźnik. W aplikacji Inpost posiadasz wgląd kiedy i o której godzinie przyszedł do nas zwrot. Kategorycznie odradzamy Pocztę Polska!
Do 14 dni roboczych, licząc od dnia odebrania przesyłki od przewoźnika.